Fra starten i 1987 som et enkeltmannsforetak har ART vokst til en ledende aktør innen distribusjon av magasiner, 3PL, kampanjepakking og abonnementstjenester. Vi har til og med egenutviklet programvare innen CRM og abonnementstjenester! Nå klinker vi til med et splitter nytt toppmoderne anlegg på 6.000 kvadratmeter på Skedsmokorset. Lokalene er skinnende rene og proppfulle av inspirasjon. Samtidig som vi har flyttet inn i nye lokaler har vi gitt merkevareidentiteten vår et friskt løft som i likhet med det nye lokalet er godt rustet for fremtiden. Men, la oss ta et lite steg tilbake i tid før vi hopper inn i den spennende tiden vi har i vente.
Gjennom tykt og tynt: Gjennom årene har ART møtt både utfordringer og suksess. Vi overvant den første finanskrisen i 1987. I 89’ tok ART over et trykkeri i Oslo og anskaffet kort tid etter vår første datamaskin. I 91’ flyttet vi til Industriveien 26 og fikk vårt eget industribygg på hele 125 kvm! 3 år etter flyttet vi inn i Industriveien 29 og i år 2000 investerte vi i store produksjonsmaskiner for å håndtere økende volum.
Miljøfyrtårn og nye høyder: I 2022 ble ART Miljøfyrtårnsertifisert, en bekreftelse på vårt engasjement for bærekraftige løsninger. I 2024 tar vi nå et nytt steg fremover med flytting til et splitter nytt anlegg på totalt 6000 kvadratmeter i Industriveien 22b/Lurudveien 7 på Skedsmokorset. Med 10 meter takhøyde, moderne teknologi og 35 ansatte er vi klare for å ta fatt på utfordringene som venter.
Samarbeid med storheter: Gjennom historien har ART hatt gleden av å samarbeide med et bredt spekter av kunder, fra Circle K (strengt tatt fra da de var Norol, og deretter Statoil), NHO og Microsoft til Orkla, Fæbrik, Boots Apotek, Fagpressen og Egmont. Vi har håndtert alt fra distribusjon av magasiner, og kampanjemateriell, til store kampanjepakkinger og logistikk. Vi har også distribuert infobrosjyrer til ledere i 3 verdensdeler.
Nøkkelen til vår suksess: Nøkkelen til ARTs suksess ligger i vår dedikasjon til kvalitet, innovasjon og kundeservice. Vi har alltid hatt en “lykkelig som liten”-mentalitet, og dette har vist seg å være en vinnende formel. Gjennom årene har vi bevist at vi kan levere den samme høye standarden på kundeservice, selv om vi har vokst oss store. Vi er stolte av å tilby en personlig og profesjonell service som skiller oss ut fra mengden og dette er noe vi også skal fortsette med.
Klare for tiden fremover: Med vår nye merkevareidentitet og vårt splitter nye anlegg er vi klare til å ta fatt på de kommende tiårene. Vi er stolte av vår historie, men vi ser også fremover med spenning og gleder oss til å se hva fremtiden bringer.
Fremtiden feires i kjent stil med kake på kontoret! Denne gangen har vi heldigvis fått med rett logo. Det fikk vi ikke til 30 årsjubileet! Vi bestilte en kake med ART-logoen, men fikk en med A-hus i stedet. Heldigvis var kaken god likevel, hehe.

Kom innom vårt nye anlegg i Skedsmokorset for en kopp kaffe og en uforpliktende prat. Vi gleder oss til å høre om dine behov og hvordan vi kan hjelpe deg!