åpningsfest circle k
Omprofilering fra Statoil til
Circle K

Da Statoil Fuel & Retail skiftet navn til Circle K førte dette til en omfattende omprofilering av alle deres stasjoner – noe som vi i ART var så heldige i å ta del i.

I april 2016 endret Statoil Fuel & Retail navn til Circle K, og ble en del av en internasjonal kjede. Dette førte til en omfattende omprofilering av alle deres 300 stasjoner i Norge, og ART hadde ansvaret for at alt av materiell var på plass ved hver stasjon til åpningsdagen.

Åpningspakker til hver bensinstasjon

Innen åpningsdagen skulle alle bensinstasjonene med uteområde, være ferdig profilert med nytt markedsmateriell. Det ble også lagt opp til en ekstra markering denne dagen, hvor stasjonene kunne velge å ha ulike happenings, aktiviteter, konkurranser, kakeservering og lignende. I den forbindelse er vi svært stolte av at vi fikk ansvaret produksjon av reklamemateriellet, samt utsending av alle åpningspakker til denne dagen.

Spesialtilpasset nettbutikk

I forkant av utsendingene sørget vi for å lage en spesialtilpasset nettbutikk for Circle K’s ansatte. Her kunne de ulike stasjonene selv bestille åpningspakken, samt velge mellom en rekke tilleggsprodukter. Her ble det også lagt ut en del nyttig informasjon, der de ansatte kunne finne forslag til aktiviteter, annonser og radiospotter.

Akershus Reklame Team har ressurser og bred kompetanse til å designe og publisere fullverdige e-handelsløsninger, kontakt oss for en uforpliktende samtale!