kundeservice

Vi endrer oss for å bli en enda bedre servicepartner!

Det er ofte slik innenfor vår bransje at samme person har ansvar for både ordremottak og produksjon. I disse tilfellene kan viktige detaljer fort bli glemt, eller prosjektet komme i gang senere enn nødvendig. Dette er naturlig nok fordi man ikke ønsker å ha for mange ansatte. Likevel viser studier at flere bytter leverandør på bakgrunn av dårlig kundeservice enn billigere priser. Med en egen avdeling for kundeservice, prosjektledelse og oppfølging vil kunden bli ivaretatt gjennom alle steg i prosessen.
nancy-portrett
Ta kontakt med meg!

Nancy Feiring Torre

Kundebehandler/ HMS-ansvarlig
Direkte: + 47 63 87 26 00
Mobil: +47 418 07 926
kunderservice@art-as.no
nancy@art-as.no
For å bestrebe enda bedre service overfor kunder og samarbeidspartnere oppretter vi nå en ny kundeserviceavdeling. Her samles alle henvendelser under en paraply slik at avdelingslederen kan kontrollere og fordele disse ut til sine medarbeidere. Det går hurtigere fra en ordre kommer inn til tjenesten er levert. For våre kunder betyr dette at alle henvendelser sendes til samme e-postadresse (kundeservice@art-as.no). Dette gjelder alt av tilbudsforespørsler, ordre, ordreplanlegging, forhåndsinnmeldinger og produksjonsrelaterte spørsmål – alle henvendelser skal nå sendes til denne e-postadressen. 


Nok ansatte i ulike avdelinger gir økt kundetilfredshet
Hos oss har vi egne ansatte som kun jobber i kundeservice. Disse er strukturerte prosjektledere som sitter på informasjon om de pågående prosjektene i bedriften. Engasjert i kunden og oppdragene vi får inn, holder de oppdragsgiver informert gjennom hele prosessen. Raskt avklarer de kundens behov, utformer et tilbud og leder prosjektet fra start til slutt. Våre ansatte er tilgjengelig på e-post og telefon gjennom hele arbeidsdagen og kunden kan derfor forvente seg redusert svartid. Dette skaper hurtigere problemløsning, behandling av klager og eventuelle reklamasjoner. Våre kundebehandlere har både tid og lyst til å lytte til kundens henvendelse, uansett hva det måtte gjelde. Selv om det tidligere ordrekontoret allerede får positive tilbakemeldinger ønsker vi å være i kontinuerlig utvikling.

«Avdelingen hos Akershus Reklame Team er bestandig «on track». De ansatte er serviceorienterte, har godt humør og leverer profesjonalitet på høyeste plan. En fryd å jobbe sammen med!» Jan Krogh, Grøset. 

Vi er stolte av at vår økende ordremengde tvinger frem nye og bedre systemer.

Med den nye kundeserviceavdelingen vil ikke våre kunder eller samarbeidspartnere kunne merke når det avvikles ferie, når det er sykefravær eller annet som kan påvirke vår service eller våre tilbakemeldinger. I tillegg utvides våre åpningstider på telefon fra kl. 07:00-16:00 til kl. 06:30-18:00 alle hverdager. 

Relevante artikler

hhn hjemmeside-liten-1
hhn hjemmeside-liten-1

Har dratt i land en ny langsiktig avtale

fagpresseprisene-liten
fagpresseprisene-liten

Utdelingen av Fagpresseprisene 2018

abo service hjemmeside
abo service hjemmeside

Nå håndterer vi abonnentene dine!

Dette er noen av selskapene vi jobber med
egmont
merkur
webergrilllogo-ferdig
evry
nho
helhjemlogo2
boots
circleklogo2
huseiernes-landsforbund
fagpressenlogo
groeset
imagon
Vår nettside bruker informasjonskapsler. www.art-as.no bruker informasjonskapsler primært til trafikkmåling og innholdsoptimalisering. Fortsett å bruke siden som vanlig hvis du godtar dette. Les mer om vår bruk av informasjonskapsler her