lager

6 fordeler med en nettbasert bestillingsløsning

arne-portrett
Ta kontakt med meg!

Arne Bruun
Daglig leder/salgsansvarlig
Mobil: + 47 404 18 391
arne@art-as.no

1. Mindre lokaler, færre ansatte og mer tid til egen kjernevirksomhet

Det er kostnadseffektivt å flytte lageret vekk fra eget hus. Ved å velge ekstern lagring med en nettbasert bestillingsløsning kan bedriften din ha færre ansatte og mindre lokaler. Samtidig oppnår dere stordriftsfordeler innen distribusjon.

Du og dine ansatte slipper å bruke tid og ressurser på å lete etter ting på lager. Dere trenger heller ikke å ansatte noen med kompetanse på lager og logistikk. Med denne løsningen kan dere ha trendy lokaler og samtidig slippe unna lagerkostnadene. Våre ansatte med lang erfaring innen lagerlogistikk tar seg av det hele for deg. På denne måten kan du og dine ansatte fokusere på det dere er best på - nemlig bedriftens kjernevirksomhet.

 

2.  Du har full oversikt over lageret til enhver tid

Med vår nettbaserte bestillingsløsning koblet opp mot lageret ditt, vil du ha full oversikt til enhver tid. Du kan se alt du har på lager enten det er produkter, markedsmateriell eller bedriftsdokumenter. Med denne løsningen har du full oversikt over hva selgerne dine, utsalgsstedene dine, eller de ulike avdelingene internt bestiller av markedsmateriell, reklamemateriell, produkter osv. Du har også mulighet til å gi spesifikke avdelinger tilgang til utvalgte artikler. Dette gir deg et innblikk i hvilket markedsmateriell som er attraktivt og hva de ulike utsalgsstedene eller selgerne dine benytter seg mest av. Markedsmateriellet har ingen effekt når det kun ligger på lager, og det er derfor en fordel å se hva du trenger å bestille opp mer eller mindre av. Når det er tomt for utvalgte artikler eller varer, er det ikke lenger mulig å bestille disse. På denne måten vil du hele tiden ha en oversikt over lagerstatusen din.

 

3.  Artiklene på lageret er lett tilgjengelig for alle ansatte

Via få tastetrykk kan du få sendt det du trenger fra lageret, rett dit du vil ha det. Du slipper å kommunisere med noen for å bestille, og du slipper å vente på svar via e-post eller telefon. Dette fører til rask ordrebehandling og raskere distribusjon av det du ønsker. Mellomledd som ellers skulle ha videreformidlet informasjon eller lett etter varer for deg ville også ha medført ekstra kostnader. Med vår nettbaserte bestillingsløsning vil du derfor spare både tid og penger.
 
Dere slipper også å sende materiell til selgere, butikksjefer eller andre ansatte som jobber forskjellige steder i landet, da disse kan bestille direkte fra vårt lager. Den som bestiller får en individuell innlogging og kan bestille produkter, markedsmateriell osv. Vi kan også sette opp ulike pakkeløsninger på nettsiden slik at utvalgte produkter eller artikler ligger samlet og klare til bestilling. På denne måten kan dine ansatte enkelt bestille en ferdig sammensatt pakke med reklamemateriell ved nye kampanjer, eller en pakke med arbeidsklær ved nyansettelser. Dette fører til mindre koordineringsarbeid fordi flere har mulighet til å logge seg inn og bestille det de selv trenger.

 

4.  Løsningen kan brukes som en nettbutikk ut mot kunder

Du kan også bruke denne løsningen direkte ut mot kunder/forbrukere. Den nettbaserte bestillingsløsningen vil da fungerer helt likt som en nettbutikk. Vi får inn ordrene, pakker og distribuerer, for så å sende ut en faktura i etterkant. Du som eier av nettbutikken slipper å gjøre noe som helst i denne prosessen.

 

5.  Deling av info internt

Den nettbaserte bestillingsløsningen kan også fungere som et forum hvor ledelsen eller ulike avdelinger kan dele informasjon internt. Dette kan for eksempel være instrukser i forhold til markedsmateriell, eller informasjon om kommende eventer og aktiviteter. Det kan også legges ut materiell som kan brukes for å markedsføre seg ekstra. Markedsavdelingen kan da dele forslag til annonser, radiospotter, tekster, aktiviteter eller ulike tiltak. Det kan også deles produktspesifikasjoner, info om kampanjer eller info om nylanseringer og så videre. Dette er et godt alternativ hvis du har utsalgssteder flere steder i Norge.

 

6.  Løsningen tilpasses kundens behov

Løsningen kan skreddersys slik at den passer akkurat deg eller ditt firma. Du bestemmer antall innlogginger og hvem som skal kunne bestille. I tillegg bestemmer du hvem som skal ha tilgang til ulike produkter eller artikler. Vi kan administrere hele nettbutikken for deg, eller kun deler av den.

Relevante artikler

hhn hjemmeside-liten-1
hhn hjemmeside-liten-1

Har dratt i land en ny langsiktig avtale

Les mer
fagpresseprisene-liten
fagpresseprisene-liten

Utdelingen av Fagpresseprisene 2018

Les mer
abo service hjemmeside
abo service hjemmeside

Nå håndterer vi abonnentene dine!

Les mer
Dette er noen av selskapene vi jobber med
egmont
merkur
webergrilllogo-ferdig
evry
nho
helhjemlogo2
boots
circleklogo2
huseiernes-landsforbund
fagpressenlogo
groeset
imagon
Vår nettside bruker informasjonskapsler. www.art-as.no bruker informasjonskapsler primært til trafikkmåling og innholdsoptimalisering. Fortsett å bruke siden som vanlig hvis du godtar dette. Les mer om vår bruk av informasjonskapsler her