stand i butikk

Vi sprer det glade budskap hos Christiania Glasmagasin

Da Huseiernes Landsforbund (HL) testet en ny mulig samarbeidspartner 17.-19. november 2016 spurte de oss i kampanjeservice om å være deres representant utad. I dette tidsrommet fikk alle HL-medlemmer 30 % på varer til ordinær pris ved Christiania Glasmagasin (CG). Disse dagene var viktig for Huseiernes Landsforbund for å kartlegge tilbakemeldinger fra både medlemmer og ansatte ved Christiania Glasmagasin, for å skape et bilde av hva de mente om samarbeidet. 
Tekst: Tina S. Amundsen • Foto: Mayken Finholt • 16.12.2016
mayken-portrett
Ta kontakt med meg!

Mayken Finholt

Avdelingsleder marked /HR
Mobil: + 47 994 62 931
mayken@art-as.no

Kampanjeservice skapte oppmerksomhet rundt samarbeidet

Kampanjeservice rigget opp en stand i butikken og delte ut giveaways og nyttig info. Vi gjorde medlemmer og potensielle nye medlemmer oppmerksomme på tilbudene, og registrerte tilbakemeldinger fra både kunder og ansatte i butikk. Medlemmene satt stor pris på å møte en HL-representant som informerte om de gode tilbudene. Vi fikk også informert CG sine kunder om Huseiernes Landsforbund og viktigheten av å støtte en slik organisasjon. Vi jobbet aktivt for å opplyse begge kundegruppene om samarbeidet og fordelene deres i denne sammenheng.



Vi rapporterte tilbakemeldinger

Mange medlemmer takket oss for de gode prisene på vei ut og virket veldig fornøyde med å få varer til rabatterte priser nå rett før jul. Flere sa at de har savnet en slik samarbeidspartner. CG sine kunder var også veldig fornøyde med å få tilbud om medlemskap i HL til halv pris. I tillegg til å gi medlemmer en ny medlemsfordel var målet å verve flere nye medlemmer til organisasjonen.



Kampanjeservice var med på å øke salget i butikk

Med stand i to utvalgte butikker engasjerte vi både eksisterende- og potensielt nye medlemmer.

Både butikkansatte og ledere i Christiania Glasmagasin var fornøyd med den store kundemassen som besøkte butikkene disse dagene, og ikke minst med den påfølgende økningen i omsetning per butikk. Kjeden var også fornøyd med å få over 200.000 potensielt nye kunder.

De første ukene i november pleier vanligvis å være veldig stille og butikkene pleier å ha mindre salg på kassa. Dette klarte Huseiernes Landsforbund og Christiania Glasmagasin å snu, med god hjelp fra kampanjeservice. Alle var fornøyde med å få en veldig god salgsuke nå rett før jul.
 
Trenger du hjelp til å øke salget i butikk? Kontakt oss i kampanjeservice så finner vi den beste løsningen for deg!
 

Relevante artikler

Kundeservice_hjemmeside-liten-1
Kundeservice_hjemmeside-liten-1

Vi utvider vår kundeserviceavdeling

Les mer
HHN_hjemmeside-liten-1
HHN_hjemmeside-liten-1

Har dratt i land en ny langsiktig avtale

Les mer
Fagpresseprisene-liten
Fagpresseprisene-liten

Utdelingen av Fagpresseprisene 2018

Les mer
Dette er noen av selskapene vi jobber med
egmont
merkur
Webergrilllogo-ferdig
evry
NHO
helhjemlogo2
boots
circleklogo2
huseiernes-landsforbund
fagpressenlogo
groeset
imagon