Kampanjeservice skapte oppmerksomhet rundt samarbeidet
Kampanjeservice rigget opp en stand i butikken og delte ut giveaways og nyttig info. Vi gjorde medlemmer og potensielle nye medlemmer oppmerksomme på tilbudene, og registrerte tilbakemeldinger fra både kunder og ansatte i butikk. Medlemmene satt stor pris på å møte en HL-representant som informerte om de gode tilbudene. Vi fikk også informert CG sine kunder om Huseiernes Landsforbund og viktigheten av å støtte en slik organisasjon. Vi jobbet aktivt for å opplyse begge kundegruppene om samarbeidet og fordelene deres i denne sammenheng.
Vi rapporterte tilbakemeldinger
Mange medlemmer takket oss for de gode prisene på vei ut og virket veldig fornøyde med å få varer til rabatterte priser nå rett før jul. Flere sa at de har savnet en slik samarbeidspartner. CG sine kunder var også veldig fornøyde med å få tilbud om medlemskap i HL til halv pris. I tillegg til å gi medlemmer en ny medlemsfordel var målet å verve flere nye medlemmer til organisasjonen.
Kampanjeservice var med på å øke salget i butikk
Med stand i to utvalgte butikker engasjerte vi både eksisterende- og potensielt nye medlemmer.
Både butikkansatte og ledere i Christiania Glasmagasin var fornøyd med den store kundemassen som besøkte butikkene disse dagene, og ikke minst med den påfølgende økningen i omsetning per butikk. Kjeden var også fornøyd med å få over 200.000 potensielt nye kunder.
De første ukene i november pleier vanligvis å være veldig stille og butikkene pleier å ha mindre salg på kassa. Dette klarte Huseiernes Landsforbund og Christiania Glasmagasin å snu, med god hjelp fra kampanjeservice. Alle var fornøyde med å få en veldig god salgsuke nå rett før jul.
Trenger du hjelp til å øke salget i butikk? Kontakt oss i kampanjeservice så finner vi den beste løsningen for deg!