kampanjeservice lindesnes til nordkapp

Kampanjeservice fra Lindesnes til Nordkapp

I januar har Kampanjeservice vært på en fantastisk reise gjennom vårt langstrakte land. I løpet av tre uker har vi besøkt 122 Montér-butikker fra Lindesnes til Nordkapp.
Tekst: Mayken Finholt • Foto: Sindre Standal • 06.02.2019
mayken-portrett
Ta kontakt med meg!

Mayken Finholt

Avdelingsleder marked /HR
Mobil: + 47 994 62 931
mayken@art-as.no
Vi i Kampanjeservice tar hånd om din kampanje fra A til Å! Denne gangen har vi produsert alt av kampanjemateriell, sikret riktig eksponering i butikk og sørget for at butikkansatte har blitt lommekjent med avtalen mellom Huseiernes Landsforbund (HL) og Montér.


Medlemsavtale med Huserienes Landsforbund
Huseiernes Landsforbund er en landsomfattende forbrukerorganisasjon for alle boligeiere. Som medlem i Huseiernes Landsforbund får man tilgang til gratis økonomisk, byggeteknisk og juridisk rådgivning – i tillegg til gunstige rabattordninger på det meste av varer og tjenester til boligen.

Montér er Norges største byggevarekjede og er Optimeras kjedekonsept for gjør-det-selv-markedet, byggmestere og håndverkere. Og som medlem av Huseiernes Landsforbund får man alltid fast rabatt på byggevarer hos Montér. Dette er kanskje ikke alle klar over, og Kampanjeservice fikk derfor oppdraget med å informere om denne avtalen.


Sikrer kunnskap om medlemsfordeler
Synlig eksponering av Huseiernes Landsforbund sitt reklamemateriell i Montér-butikker, samt butikkpersonell som kjenner til rabattene er avgjørende for salg.

Når en selger kan mye om et produkt er det lett å anbefale det videre. Ved å gå nøye gjennom avtalen mellom HL og Montér, og vise butikkpersonalet alle fordelene ved et HL-medlemskap, er det enkelt for butikkpersonalet å anbefale medlemskapet til sine kunder.

Våre kampanjemedarbeidere har derfor tatt seg god tid i hver butikk til å snakke med butikkpersonalet om avtalen.


En fantastisk reise
At Norge er et langstrakt og vakkert land, er det ingen tvil om. Sindre, vår kampanjemedarbeider i Nord-Norge, ytret stor begeistring om denne besøksrunden: 

«Heldig er jeg som har fått jobben med å oppgradere alle Montér-butikker i Nord-Norge med HL-materiell. Det har vært en fantastisk reise innom 29 større og mindre steder, fra Brønnøysund til Kirkenes, og mer enn 4.000 km i bil i flotte omgivelser! Utrolig god mottakelse over alt, og for et vakkert land vi bor i! En ferie i Nord-Norge anbefales på det sterkeste, både sommer og vinter!»


Velfungerende rapporteringssystem
Et velfungerende rapporteringssystem er viktig for å få full oversikt over alle kampanjer og butikker.

I tillegg til opplæring av butikkansatte kvalitetssikrer vi derfor arbeidet vårt gjennom utfyllende rapporter fra hver butikk vi besøker. Ved hjelp av et web-basert rapporteringssystem og en app på mobilen, samler vi inn verdifull informasjon fra hver butikk. Her kan det svares på spørsmål, legges inn notater og bilder med mer. Dette legger grunnlaget for en oversiktlig rapport til kunden i etterkant.
 
Den perfekte handleopplevelsen er viktig. Butikkpersonell anbefaler det de kan og vet mest om – og vårt landsdekkende team sørger for at dette blir dine produkter! Ta kontakt med oss for en uforpliktende samtale i dag, kundeservice@art-as.no eller ring 63 87 26 00.
 
Kilde:
https://www.huseierne.no/om-oss/medlemskap/innmelding/privat/Private/
https://www.monter.no/kundeservice-side/huseiernes-landsforbund/
 

Relevante artikler

Kundeservice_hjemmeside-liten-1
Kundeservice_hjemmeside-liten-1

Vi utvider vår kundeserviceavdeling

Les mer
HHN_hjemmeside-liten-1
HHN_hjemmeside-liten-1

Har dratt i land en ny langsiktig avtale

Les mer
Fagpresseprisene-liten
Fagpresseprisene-liten

Utdelingen av Fagpresseprisene 2018

Les mer
Dette er noen av selskapene vi jobber med
egmont
merkur
Webergrilllogo-ferdig
evry
NHO
helhjemlogo2
boots
circleklogo2
huseiernes-landsforbund
fagpressenlogo
groeset
imagon