Samarbeidet skaper grobunn for flere lojale kunder, flere fornøyde medlemmer og nye tilskudd til medlemsmassen. I Huseieruka får alle kunder tilgang til de samme rabattene som HL-medlemmer, ved at de melder seg inn i HL ved å sende en tekstmelding når de er i butikken.
Den første Huseieruka var tidlig i oktober og vi i kampanjeservice fikk i oppdrag å delta på denne. Eventet ble tungt markedsført gjennom flere kanaler, noe som skapte mye oppmerksomhet rundt den store Huseieruka.
I flere av butikkene stod våre flinke kampanjemedarbeidere på stand klare for å hjelpe kundene enten de ønsket å melde seg inn eller få informasjon om HL. Butikkene hadde diverse aktiviteter og happenings gjennom hele denne uken. Blant annet arrangerte vi en konkurranse på stand, hvor kunden kunne være med i trekningen av et gavekort fra Montér på kr. 10.000. Vi delte ut giveaways, karameller og diverse kontrakter som kan være nyttig å ha ved eie av bolig (håndverkerkontrakter, leiekontrakter osv.). Flere av Montér sine leverandører var også invitert til å delta i butikkene disse dagene, og stod da på stand med egne aktiviteter. Med kampanjeservice til stede, kunne de butikkansatte konsentrere seg om salg, mens vi sørget for å hjelpe medlemmer og å informere kunder om fordelene ved å melde seg inn.
Huseieruka tilrettelegger for lojale kunder som ønsker å besøke Montér fremfor konkurrerende byggevarehus. I tillegg verves det flere nye kunder til en organisasjon som jobber aktivt for boligeiere. Hvem er vel ikke fornøyd med «glade» priser i en hel uke? Vi håper på flere slike vellykkede uker i fremtiden.