Ved hjelp av en egenutviklet skytjeneste (AboAdmin) kan vi håndtere våre kunders abonnenter og medlemsdatabase.
Abonnent- og medlemshåndtering
Medlemmene dine håndterer du antakelig best selv. Men databasen de befinner seg i, og hvor nye skal registreres, kan vi ta oss av. I korte trekk vil vi håndtere alt av operasjonelt arbeid i forbindelse med abonnement eller medlemsregister.
Vi besvarer alle kundehenvendelser hva gjelder inn- og utmeldinger, adresseendringer, fakturering og alt annet praktisk du ikke vil bruke tid på selv. Spørsmål og tilbakemeldinger går til oss, slik at du slipper å bruke ressurser på det internt.
Vi gjør det enkelt å betale
Nå kan nye kunder enkelt bestille abonnement og betale direkte med Vipps. Foretrekkes mer tradisjonelle metoder kan vi tilby fakturering og purring med vanlig papirfaktura, som vedlegg til e-post, avtalegiro, e-faktura eller elektronisk handelsformat (EHF).
Vi vet at våre kunder har ulike behov og ulike produkter, og vi tilpasser oss selvfølgelig deretter. Selger du nettannonser, tilpasser vi annonsefakturering for det – både for utgaver og perioder. Har du utløpende abonnement, kan man bestille automatisk fornyelse av perioder- og periodisk fakturering.
Nye funksjoner i nytt system
Registrering av abonnement på periode, automatisk fornyelse for ny periode, distribusjonslister, gaveabonnement, vervepremier er blant det som blir nye funksjoner innenfor abonnementssystemet AboAdmin.
Vi kategoriserer kunder på flere nivåer. Registrering av aktiviteter, for oppfølging og historikk kan eksempelvis være en effektiv funksjon for å følge opp kundene. I CRM-systemet kan dokumenter og e-poster også lagres direkte mot kundene.
Kan dette være noe for deg? Ta kontakt med oss!